SIM KARTY
Môžem nastaviť viac ako 1 SIM kartu na účet?
Pre každý účet môžete nastaviť všetky požadované SIM karty.
Stačí sa prihlásiť do SimCash.io pomocou rovnakých prihlasovacích údajov (e-mail a heslo) na rôznych zariadeniach.
SMS môžete posielať aj s 2 SIM kartami na tom istom zariadení, ale nezabudnite, že táto možnosť je dostupná iba pre zariadenia s Androidom 6.0 alebo vyšším.
Môžete však skontrolovať stav svojich SIM kariet (stav SIM, odoslané SMS, ceny a miesta určenia) kliknutím na Zrekapitulovať SIM karty alebo na ponuku v pravom rohu a Zobraziť vzdialené SIM karty .
Mám 2 SIM karty, ale SimCash.io zobrazuje iba jednu. prečo?
SimCash.io dokáže rozpoznať druhý slot SIM iba na zariadeniach so systémom Android 6.0 alebo vyšším.
Môžete však nastaviť viac SIM kariet na rôznych zariadeniach s rovnakým účtom.
V skutočnosti si môžete stiahnuť SimCash na viacero zariadení a prihlásiť sa pomocou rovnakých prihlasovacích údajov (e-mail a heslo) a spravovať svoje SIM karty kliknutím na Recap SIMs alebo Show Remote SIMs .
Prečo je moja SIM karta pozastavená?
Po 3 pokusoch o odoslanie SMS a 3 červených štvorcoch sa vaša SIM karta pozastaví, pretože ste možno dokončili SMS v ponuke mobilného telefónu, nemáte na SIM karte dostatok kreditu alebo nemôžete posielať SMS všetkým mobilným operátorom vo vašej krajina.
Skontrolujte si prosím svoje mobilné ponuky / balíčky SMS.
Môže to byť spôsobené 3 faktormi:
- Váš operátor filtruje určitý druh obsahu SMS (napríklad slovo „kód“ alebo podobne)
- Vaša SIM karta bola obmedzená alebo zablokovaná vaším operátorom, takže už nemôžete posielať SMS
(to sa skôr stáva) - Vaša SIM karta nemôže posielať SMS všetkým mobilným operátorom vo vašej krajine
Skúste poslať manuálnu SMS na váš kontakt a uvidíte, či je SMS doručená alebo nie.
V každom prípade môžete zmeniť stav SIM karty:
- Kliknite na položku Upraviť
- Zmeňte stav SIM karty z Pozastavená na Aktívna
- Kliknite na Aktualizovať SIM
Poznámka: Ak sa vaša SIM karta často mení na „Pozastavená“, váš balík SMS nemusí byť vhodný pre SimCash.io
Dostal som e-mail s predmetom „Nedoručujem do...“.
Ak ste dostali e-mail s predmetom „Nedoručuje sa do...“ [a krajina(y)], znamená to, že naše testy z vašej SIM karty do danej krajiny neboli úspešné.
Dôvodom môže byť:
- Vaše internetové pripojenie bolo vypnuté, ale SIM karta bola aktívna
- Váš mobilný operátor nemôže pokryť túto krajinu
- Vaša SIM karta je zablokovaná vaším mobilným operátorom
Najprv skontrolujte, či vám nevypršala platnosť balíka SMS a skúste poslať manuálnu SMS na váš kontakt (alebo pomocou iných testovacích služieb SMS) a skontrolujte, či bola prijatá na druhej strane.
Ak stále nemôžete doručiť SMS, vaša SIM karta môže byť zablokovaná vaším mobilným operátorom alebo váš balík SMS neobsahuje SMS do danej krajiny.
Ak máte niektorú z týchto možností, overte si to u svojho poskytovateľa.
Po zaškrtnutí môžete odpovedať na adresu support@simcash.io alebo prostredníctvom telegramu.
Nerobte si starosti, ak nedostanete žiadne odpovede: SimCash.io bude denne testovať vaše pozastavené SIM karty, takže môžu začať znova automaticky odosielať SMS.
Často mám pozastavenú SIM kartu. Čo mám robiť?
Kvôli dôležitosti doručovania SMS SMS SimCash.io testuje vaše SIM karty denne.
Pamätajte, že používanie lacných zariadení (najmä tých s dvoma SIM kartami) môže ovplyvniť rýchlosť odosielania SMS; ak je rýchlosť vášho zariadenia nízka, SMS môže byť nedoručená alebo doručená príliš neskoro.
Ak je rýchlosť doručovania vašich kariet SIM nízka, pravdepodobne bude pozastavená.
Ak sa s týmto problémom často stretávate, postupujte podľa týchto krokov na zlepšenie rýchlosti doručovania SMS:
- Vyberte menej krajín, skutočne malý výber krajín môže túto mieru zvýšiť
- Umiestnite svoje zariadenia blízko Wi-Fi alebo tam, kde môžu získať najlepšie internetové pripojenie
- Nájdite svoje zariadenia na miestach, kde je silný signál mobilného telefónu
- Vypnite SIM karty, ktoré nefungujú správne
- Zatvorte ostatné aplikácie na pozadí, ktoré môžu ovplyvniť rýchlosť vášho zariadenia