NASTAVENIA
Ako môžem aktualizovať limity SMS?
Kliknite na kartu SIM, ktorú chcete upraviť
Kliknite na položku Limity SIM
Môžete si nastaviť požadované limity (hodinové, denné, týždenné, mesačné) podľa svojej mobilnej ponuky alebo „Bez limitov“, ak je váš plán neobmedzený
Kliknite na Pokračovať
Kliknite na Aktualizovať SIM
NEPÍŠTE 0 , pretože systém ju nedokáže správne prečítať a SMS z vašej SIM karty sa neodošle.
Prečítajte si zmluvné podmienky svojho operátora, aby ste si nastavili rozumný limit SMS (hodinový/denný) a vyhli sa problémom súvisiacim s vašou SIM kartou a mobilným programom.
Ako môžem aktualizovať svoje zárobky prostredníctvom SMS?
Kliknite na kartu SIM, ktorú chcete upraviť
Kliknite na položku Ciele SMS
Vyberte jednu zo svojich destinácií pre SMS alebo pridajte novú krajinu
Upravte cenu, ktorú chcete zaplatiť za každú odoslanú SMS, a kliknite na Potvrdiť (rovnakú cenu môžete použiť pre všetky svoje SIM karty odosielané do tejto krajiny)
Kliknite na Pokračovať
Kliknite na Aktualizovať SIM
! ! ! POZOR ! ! !
Vyberte iba krajinu (krajiny), ktorú obsahuje váš balík SMS.
Váš operátor si môže účtovať dodatočné poplatky .
Poznámka:
Vyššie ceny ovplyvnia množstvo odoslaných SMS z vašej SIM karty.
Ak chcete poslať viac SMS, cenu prosím ponechajte v zelenej oblasti.
Stratil som heslo. Ako to môžem obnoviť?
Kliknite na tlačidlo Prihlásiť sa v prvom okne aplikácie
Zadajte svoju e-mailovú adresu
Zadajte nesprávne heslo alebo čokoľvek iné
SimCash.io vám zobrazí okno s 2 možnosťami („ Zrušiť “ alebo „ Zabudli ste heslo “)
Vyberte „ Zabudnuté heslo “
Znova zadajte svoju e-mailovú adresu a kliknite na „ Odoslať heslo “
Dostanete e-mail s heslom
Mám len červené štvorčeky. Čo mám robiť?
Červené štvorce označujú, že Simcash.io nedokázal odoslať SMS z vašej SIM karty.
Po 3 pokusoch o odoslanie SMS bude vaša SIM karta automaticky pozastavená v systéme.
Môže to byť spôsobené 3 faktormi:
- Váš operátor filtruje nejaký druh obsahu SMS (napr. slovo „kód“ alebo niečo podobné)
- Vaša SIM karta bola obmedzená alebo zablokovaná vaším operátorom, takže už nemôžete posielať SMS (to sa skôr stáva)
- Vaša SIM karta nemôže posielať SMS všetkým mobilným operátorom vo vašej krajine
Skúste poslať manuálnu SMS na váš kontakt a uvidíte, či je SMS doručená alebo nie.
Skontrolujte si svoju mobilnú ponuku/balíček SMS, pretože niekedy vám operátori dajú veľa (alebo neobmedzene) SMS v sieti (na čísla zaregistrované u toho istého operátora), ale nie mimo siete (k iným mobilným operátorom).
Prečítajte si zmluvné podmienky svojho operátora, aby ste si nastavili rozumný limit SMS (hodinový/denný) a vyhli sa problémom súvisiacim s vašou SIM kartou a mobilným programom.
Bude moje číslo viditeľné pre prijímača?
Bohužiaľ nie je možné skryť telefónne číslo odosielateľa.
Toto nie je nedostatok SimCash.io, je to celosvetová funkcia SMS protokolu (ktorá vyžaduje viditeľné telefónne číslo odosielateľa).
Pamätajte, že sa odosielajú iba SMS typu OTP ( „Jednorazové heslo“ ) alebo A2P ( „Aplikácia-osobe“ ) , NIE SCAM alebo PHISHING SMS.
Je však lepšie neodpovedať na hovory z neznámych čísel alebo nastaviť SIM kartu len na používanie SimCash (a nie na vašu osobnú).
Niekedy sa človek sťažuje, pretože nedostal kód z „Whatsapp“, „Facebook“ alebo iných spoločností/aplikácií, ale z čísla, ktoré nepozná, takže si môže myslieť, že SMS je odoslaná z (alebo na) nesprávne osoba a môže zavolať späť.
Poznámka:
Zodpovednosť SimCash.io sa vzťahuje na obsah SMS, nie na používanie vašej SIM karty a balíka SMS
Ako zistím, či beží na pozadí?
Ak sa chcete vrátiť zo SimCash.io, otvorí sa okno s 3 možnosťami:
- Odhlásiť sa
- Pokračujte v práci na pozadí
- Zrušiť
Ak kliknete na „ Pokračovať v práci na pozadí “, SimCash.io sa zatvorí a na paneli oznámení vášho zariadenia sa zobrazí ikona.
Ak sa nezobrazí žiadna ikona alebo po niekoľkých minútach zmizne, pozrite si nasledujúcu tému.
Pamätajte, že ak zatvoríte SimCash.io z pamäte RAM (napr. potiahnutím prstom nahor zatvoríte všetky otvorené aplikácie) , SimCash.io nemôže odosielať SMS, pretože musí byť otvorený a musí mať aktívne internetové pripojenie.
Funkcia „Pokračujte v práci na pozadí“ nefunguje
To môže závisieť od modelu vášho zariadenia a verzie systému Android.
V každom prípade by ste mali skontrolovať možnosti nastavení zariadenia ako „úspora batérie“, „automatické spustenie aplikácie“ alebo „možnosti aplikácie na pozadí“.
Pre takmer všetky zariadenia so systémom Android
Vo všeobecnosti nemusíte robiť nič.
Ak narazíte na nejaké problémy s možnosťou na pozadí, postupujte podľa týchto krokov:
Nastavenia -> Optimalizácia zariadenia -> Automatická optimalizácia -> Zakázať „Zavrieť aplikácie na uvoľnenie pamäte“
Nízkonákladové zariadenia
Ak ste ochotní kúpiť si lacné zariadenie online, pred kúpou si ho prezrite a dôkladne skontrolujte jeho verziu pre Android, pretože niektoré z nich sú Android 5.1, aj keď je v popise produktu napísané „Android 9“.
Pre Huawei a Honor
Tieto zariadenia majú interné procesy na automatické uvoľnenie pamäte.
Ak chcete zastaviť túto optimalizáciu, postupujte takto:
Nastavenia -> Batéria -> Automatické spustenie aplikácie -> SimCash -> Kliknite na modré tlačidlo vpravo -> Kliknite na „OK“
[potom by sa tlačidlo malo zmeniť na sivé]
Pre Samsung (a > Android 10)
Možno budete musieť aktivovať pokročilejšie nastavenia.
Nasleduj tieto kroky:
Nastavenia -> Aplikácia -> Hľadať „SimCash“ -> Batéria -> Optimalizovať využitie batérie -> Filtrovať podľa „Všetky“ -> Hľadať „SimCash“ -> Vypnúť prepínač
[môžete kliknúť aj na „Mobilné dáta“ a potom na „Povoliť využitie dát na pozadí“, aj keď je aktívny Šetrič dát]